ساماندهی صادرات میوه و تره بار در پایانه های مرزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: صادرات میوه و تره‌بار به منظور جلوگیری از متضررشدن بازرگانان و افزایش کیفیت صادرات باید در مرز‌های استان ساماندهی شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه روز سه شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت: صادرات میوه و تره‌بار به منظور جلوگیری از متضررشدن بازرگانان و افزایش کیفیت صادرات باید در مرز‌های استان ساماندهی شود.
هدایت حاتمی، گفت:بیش از ۶۱ درصد کالا‌هایی که به منظور صادرات وارد پایانه‌های مرزی می‌شوند فاسد شدنی هستند که باید زمینه نگهداری و جلوگیری از فساد آن‌ها فراهم شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهارداشت: اکنون می‌بینیم که پایانه‌های مرزی به میادین میوه و تره بار تبدیل شده اند از این رو باید برای ساماندهی اوضاع در مرز صادرات را از مبدا کنترل کنیم.
حاتمی افزود: براساس برآورد‌های انجام شده در صورتی که زمینه نگهداری از این کالا‌ها فراهم نشود با ۲۰ درصد افت و تلفات بار روبه رو می‌شویم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به فراهم کردن زمینه بازگشایی مرز شوشمی گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده به نظر می‌رسد که این مرز تا پایان امروز بازگشایی شود.

Sorry - Comments are closed