مسجدی: ایران آماده همکاری با عراق در حوزه ورزش است

«ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز یکشنبه در دیدار با «عدنان درجال» وزیر جوانان و ورزش عراق گفت که تهران آماده همکاری در بخش های مختلف ورزشی با عراق است.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسجدی در این دیدار با برشمردن اهمیت ورزش، جایگاه رفیع فدراسیون های کشوری و بین المللی ورزشی در شکل دهی به مناسبات دوجانبه و به ویژه روابط ملت ها، بر علاقه مندی ایران برای صدور تولیدات ورزشی به عراق و آمادگی ورزشگاه ها و مکان های ورزشی برای پذیرش تیم های عراقی و برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات ورزشی در شرایط بعد از رفع محدودیت های کرونا تاکید کرد.

درجال نیز با تایید ظرفیت ها و امکانات کشورمان در زمینه های ورزشی بر حمایت وزارت متبوعش از مشارکت شرکت های ایرانی در ساخت و تجهیز اماکن ورزشی در عراق تاکید و اظهار کرد به زودی راجع به امکان برگزاری و ادامه رقابت های ورزشی در سطح کشوری تصمیم گیری خواهد شد.

مسجدی از زمان تشکیل دولت الکاظمی در یک ماه گذشته با هدف تقویت و توسعه پیوندهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران و عراق با نخست وزیر جدید، وزیران کشور، دفاع، حمل و نقل، کار و امور اجتماعی، آبادانی، راه و شهرسازی، دارایی، آموزش عالی، نفت، امور خارجه و بهداشت و محیط زیست و ورزش و جوانان این کشور دیدار کرده است.

Sorry - Comments are closed