ایرج مسجدی: یک تن کمک دارویی و بهداشتی همزمان با سفر ظریف وارد عراق شد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد عنوان کرد که یک تن کمک دارویی و بهداشتی همزمان با سفر ظریف وارد عراق شده است.

به نقل از خبرگزاری فارس، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد که یک تن کمک دارویی و بهداشتی همزمان با سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عراق وارد این کشور شد.

وی افزود: این هدیه بهداشتی و دارویی در زمینه مقابله با بیماری کرونا است که قرار است تقدیم نماینده وزارت بهداشت و درمان عراق شود.
سفیر ایران ابراز امیدواری کرد که بیماری کرونا هر چه زودتر از جامعه انسانی خصوصا دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق رخت بربندد و همه در سلامتی و تندرستی در کنار هم زندگی کنند.
مسجدی تاکید کرد که همکاری‌های بهداشتی و درمانی خوبی در شرایط حاضر بین وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران و طرف عراقی وجود دارد که امید این همکاری‌ها به همین ترتیب ادامه پیدا کند.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عراقی راهی این کشور شد. وی با فؤاد حسین همتای عراقی دیدار کرد و در ادامه برنامه‌های دیدارش قرار است با نخست‌وزیر، رئیس جمهور، رئیس پارلمان و رئیس حشدالشعبی و برخی دیگر از مقامات این کشور دیدار و پس از آن به دعوت نیچروان بارزانی به اقلیم کردستان عراق خواهد رفت.

Sorry - Comments are closed