فرماندار: تردد مسافری از مرزهای قصرشیرین همچنان ممنوع است

به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرماندار قصرشیرین گفت: تردد مسافر از مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان با توجه به سرایت ویروس کرونا در این شهرستان همچنان ممنوع است.

«مرادعلی تاتار» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ممنوعیت تردد مسافری پیش‌تر به دلیل مقابله با ویروس کرونا توسط کشورمان اعمال شده که همچنان تمدید و تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: مبادلات تجاری در مرزهای قصرشیرین همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و پایش رانندگان و کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی نیز در راستای مقابله با ویروس کرونا در مرز رسمی پرویزخان انجام می‌شود ضمن اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرز خسروی تشدید شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی این کشور صادر می شود.

تاتار ادامه داد: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرزها نیز تشدید شده و نظارت بر اجرای اعمال محدودیت ها نیز در دستور کار است.

وی اظهار داشت: در فروردین تا بهمن ماه سال ۹۹ در مدتی که تردد مسافر با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز بود بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ مسافر ورودی ایرانی از مرز پرویزخان وارد کشور شدند و بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰مسافر از پرویزخان به عراق خروج یافتند و در مجموع نیز هفت هزار و ۶۰۰ مسافر خارجی از مرز پرویزخان به داخل و خارج از کشور تردد کردند.

Sorry - Comments are closed