راه اندازی پرواز‌های شیراز نجف

6923453_253
مدیرکل حج و زیارت فارس گفت: به مناسبت اربعین حسینی ۳ پرواز در مسیر شیراز نجف راه اندازی می‌شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیرکل حج و زیارت فارس گفت: از ابتدای آبان به مناسبت اربعین حسینی سه پرواز برای رفاه حال زائران حسینی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۱۸ هزار نفر روادید صادر شده است و ۳۹ هزار نفر هم مراحل پیش ثبت نام را به پایان رسانده اند، افزود: زائران می‌توانند با مراجعه به دفاتر حج و زیارت نسبت به گرفتن بلیط اقدام کنند.

زینلی با بیان اینکه روادید‌های صادر شده برای زائران اربعین سه ماه اعتبار دارد، ادامه داد: مدت زمان استفاده از این روادید یک ماه است و تنها برای یکبار رفت و آمد به عراق اعتبار دارد.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود همچون سال‌های گذشته، ۱۰۰ هزار نفر از فارس در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

زینلی بیان کرد: ۱۴۰ دفتر در فارس برای ثبت نام سفر‌های عتبات در نظر گرفته شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه مستقیم به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir و یا از طریق هر یک از دفاتر و شرکت‌های زیارتی فعال استان، نسبت به ثبت نام اربعین حسینی اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت فارس با بیان این که صدور ویزای زائران کربلا تا ایام اربعین ادامه دارد، تصریح کرد: متقاضیان، ثبت‌نام خود را در سامانه سماح در اسرع وقت انجام دهند و آن را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

Sorry - Comments are closed