بیش از یک میلیارد صادرات از مرزهای استان کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از صادرات بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار کالا از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان طی امسال خبر داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در ۷ ماهه امسال یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۲۹۷ هزارو ۹۴۶ دلار کالا به وزن دو میلیون و ۶۴۴ هزارو ۷۱۹ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲ درصدی داشته است.
وی افزود: ۵۲۹ میلیون و ۲۶۵ هزارو ۸۴۸ دلار با وزن یک میلیون و ۵۳۹ هزارو ۸۰۹ تن از کالاهای فوق در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از حیث ارزش ۲ درصد افزایش داشته است.
حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کولرهای آبی، ظروف ملامین، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهرسرکه یخ نزده، کیسه نایلونی، جوال وکیسه برای بسته بندی کالاازنوارپلی اتیلن یاپلی پروپیلن، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده ، سیمان، رخام پولیش داده شده، پروفیل بامقطع ازآهن یافولادگرم نوردشده، کیسه کلوست عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

Sorry - Comments are closed