مرز خسروی همچنان بسته است

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه بنا بر شرایط داخلی کشور عراق مرز خسروی کماکان بسته است، گفت: رایزنی‌ها در سطح ملی در حال انجام است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز اکبری امروز با اشاره به آخرین وضعیت از بازگشایی مرز خسروی، گفت: پایانه رسمی مرز خسروی به‌ علت شرایط خاص داخلی کشور عراق‌، کمان‌کان بسته است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه رایزنی‌ها در سطح ملی بین دولت ایران و عراق برای بازگشایی این مرز در حال انجام است، گفت: امیدواریم طی یکی دو روز آینده مذاکرات به نتیجه برسد و مرز باز شود.

وی در خصوص اخبار منتشر شده درخصوص جمع‌آوری موکب‌ها و انتقال امکانات فراهم شده مرز خسروی به سوی مرز مهران، ادامه داد: تنها موکب قزوین در این مرز جمع‌آوری شده و برخی از مواد خوراکی که امکان فاسد شدن آن وجود داشت انتقال داده شد، همچنان امیدوار به باز شدن مرز هستیم و امکانات لازم را در این مرز برای پذیرایی و استقبال از زوار داریم.

این مسؤول با بیان اینکه احتمال انتقال امکانات در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات طی روزهای آینده وجود دارد، افزود: مردم به شایعات توجهی نکنند و اخبار را از منابع موثق دنبال کنند.

Sorry - Comments are closed