تیمی ازسازمان هواپیمایی به فرودگاه نجف اعزام شد/بررسی مشکلات زوار

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تیمی از سازمان هواپیمایی به فرودگاه نجف اعزام‌شده است از پاسخگویی به مشکلات و بررسی مشکلات زوار خبر داد.

به نقل از خبرگزاری مهر، رضا جعفرزاده با ضمن اشاره به اینکه حدود ۱۰ شرکت هواپیمایی کار جابجایی زوار را بر عهده داشتند اظهار داشت: پروازهای رفت ما از ازدحام بالا و بیش از آنچه ظرفیت بخش هوایی بود مورد تقاضا قرار گرفت.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جوی فرودگاه های عراق در روزهای نخست و اختلال در سرویس دهی گفت: شرکت های هواپیمایی این نقیصه را جبران کردند و یکی دو روز آینده آمادگی دارند پروازهای برگشت را انجام دهد.

جعفرزاده افزود: عوامل فرودگاهی مستقر در فرودگاه های مختص پروازهای اربعین آمادگی کامل دارند و تیمی از سازمان هواپیمایی کشوری امروز به فرودگاه نجف اعزام شدند تا پاسخگوی مشکلات زوار عزیز باشند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: هم اینک مشکلی در فرودگاه نجف وجود ندارد و موضوعات احتمالی با اعزام تیم نظارت هواپیمایی کشوری رفع می شود.

جعفرزاده همچنین در خصوص قیمت گذاری ها در ایام اربعین گفت: خود شرکت های هواپیمایی روی قیمت توافق کردند؛ علی رغم اینکه بلیت‌های خارجی رقابتی است، سازمان هواپیمایی کشوری نیز اطلاع رسانی گسترده ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز تخلف، قطعا مسئله قابل رسیدگی است؛ ولو اینکه بعد از مراسم باشد و مردم گزارش خود را به سایت سازمان هواپیمای کشوری ارسال کنند که قطعا قابل پیگیری می شود.

Sorry - Comments are closed