پیگیر راه‌اندازی دفتر مشترک هماهنگی ایران و عراق هستیم

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: مدیرکل جدید بندر خرمشهر مساله راه‌اندازی دفتر مشترک هماهنگی ایران و عراق را پیگیری می‌کند.

به نقل از خبرگزاری فارس، عادل دریس عصر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر کل بندر و دریانوردی شهرستان، اظهار کرد: جایگاه کنونی بندرخرمشهر مرهون زحمات و تلاش‌های مدیران قبلی و کارکنان زحمت‌کش این مجتمع بندری است.

وی ادامه داد: اقدامات شاخصی که کارکنان بندر خرمشهر در سال های اخیر انجام دادند باعث شد سازمان بنادر سازمان در سال 91 طی یک اقدام به منظور تقدیر از مردم خرمشهر به این نتیجه برسد که بندرخرمشهر را به عنوان یک اداره کل مطرح سازمان بپذیرد و اعتبارات خوبی به این بندر اختصاص دهد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه سازمان بنادر در امر بازسازی پیشگام بود، گفت: شناورسازی 182 فروند مغروقه نتیجه تلاش‌های بی وقفه سازمان بنادر و دریانوردی است.

دریس با اشاره به اهمیت بندر خرمشهر در سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار کرد: تقریبا هر دو ماه یک بار جلسه‌ای در وزارت امور خارجه برای پیگیری بحث راه‌اندازی دفتر مشترک هماهنگی ایران و عراق  برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این پیگیری‌ها فرصت بهره برداری از ظرفیت‌های بندر خرمشهر را مهیا سازد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: امیدواریم مدیرکل جدید بندر خرمشهر با انگیزه بیشتری نسبت به پیشینیان این موضوع را پیگیری کند و موضوعی مانند لایروبی را که شاید دست یابی به آن سخت باشد به عنوان شاخص در نظر بگیرد.

دریس در ادامه این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی کارکنان بندر و دریانوردی خرمشهر طی سال‌های  مدیریت خود، از همه کارکنان طلب حلالیت کرد.

 

Sorry - Comments are closed