لغو محدودیت تردد خودرو های سنگین در جاده ایلام – مهران

رئیس پلیس راه ایلام گفت: با خالی شدن مهران از زائران محدودیت ترافیکی تردد تریلی، کامیون و کامیونت از محور ایلام -مهران برداشته شد.

خبرگزاری ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس نوشت: سرهنگ رضا همتی زاده گفت: هم اکنون ترافیک در محور ایلام -مهران و سایر محور ها روان و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان همزمان با اربعین حسینی افزود: از امروز با خالی شدن مهران از زائران این محدودیت ترافیکی لغو و تردد به روال قبل باز گشت.
رئیس پلیس راه ایلام همچنین به وقوع زلزله اخیر اشاره کرد و یادآور شد: برخی رانش ها در چند نقطه از جاده های ایلام رخ داد که با تلاش راهداری و پلیس راه جاده ها باز و هم اکنون تردد در کلیه محور های مواصلاتی استان در جریان است.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات از ابتدای ماه صفر تاکنون میزبان بیش از 54 درصد زائران اربعین بوده و بیش از یک میلیون نفر از این مرز به عراق سفر کردند.
بر اساس تجربه سال های گذشته تعدادی از زائران 2 مرز شلمچه و چذابه نیز مرز مهران را برای بازگشت خود به کشور انتخاب می کنند و برآورد می شود حدود 60 درصد زائران ار طریق مرز مهران به کشور بازگردند.

Sorry - Comments are closed