پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر با سرمایه گذاری 142 میلیارد ریالی ساماندهی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در جنوب استان، با سرمایه گذاری 142 میلیارد ریالی ساماندهی شده و زیرساخت های توسعه این پایانه ساخته می شود.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، عبدالحسین علی اکبری افزود: محوطه سازی، احداث کریدور مسافری، سایبان قسمت مسافری، کف سازی بتنی، محوطه سازی سردرب غربی، فنس موقت محدوده جنوبی و سایبان پارکینگ ها از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای ساماندهی این پایانه به شمار می رود.
وی اضافه کرد: طرح ساماندهی این پایانه از اواخر تابستان امسال آغاز شده و قرار است تا پایان سال آینده به اتمام برسد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 10 درصد پیشرفت را در اجرای این طرح شاهد هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: تسهیل تردد از پایانه مرزی و ارتقای کیفیت خدمات از جمله مهمترین اهداف ساماندهی این پایانه به شمار می رود.
علی اکبری گفت: پایانه های مرزی در افزایش تبادلات اقتصادی و مراودات بین المللی و ارائه تصویری مناسب از کشورمان در ابتدای ورود به ایران، از اهمیت زیادی برخوردار هستند و به همین علت سعی داریم روز به روز بر زیبایی این پایانه ها افزوده شود.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر پنج پایانه مرزی سرو ارومیه، بازرگان ماکو و رازی خوی در مرز ایران با ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز ایران با شمال عراق و صنم بلاغی پلدشت در مرز ایران با نخجوان در آذربایجان غربی فعال است.

Sorry - Comments are closed