ظرفیت توسعه روابط تجاری بین ایران و اقلیم کردستان عراق بالاست

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به ظرفیت های موجود دو طرف تاکید کرد که مبادلات تجاری ایران و عراق و بویژه اقلیم کردستان این کشور قابل افزایش است.

به نقل از خبرگزاری مهر، حسین پیرموذن بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با روسای اتاق بازرگانی سلیمانیه و اربیل عراق افزود: توسعه روابط تجاری ایران و عراق و اقلیم کردستان این کشور با وجود ظرفیت های موجود دور از دسترس نیست.

وی ظرفیت های تجاری بین دو طرف را  چشمگیر دانست و تصریح کرد: اقلیم کردستان عراق و ایران می‌توانند سطح تجارت خود را افزایش دهند و این خواست دو طرف است.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل یادآور شد: تولید محصولات مرغوب و تنوع تولیدات در ایران می‌تواند بستر همکاری‌های تجاری دو جانبه را مهیا کرده و زمینه نزدیکی روابط را فراهم ‌کند.

وی همچنین خواستار توجه سرمایه گذاران دو طرف برای توسعه زمینه های سرمایه گذاری شد و قابلیت های موجود در دو کشور را برای رشد روابط تجاری و افزایش سرمایه گذاری بی نظیر توصیف کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اربیل عراق نیز در این دیدار از توسعه روابط تجاری بین ایران و استان های مرزی جمهوری اسلامی با اقلیم کردستان عراق استقبال کرد.

دارا جلیل خیاط متذکر شد: این منطقه از توسعه تجارت با ایران و استان هایی مثل اردبیل که ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی خوبی دارد، استقبال می‌کند.

Sorry - Comments are closed