برنامه ریزی برای راه اندازی دومین پایگاه استقرار دفتر ارجاع بیمار بیمارستان کیش در عراق

حمید مکارم سرکنسول ایران در نجف در بازدید از بیمارستان کیش در خصوص راه اندازی دومین پایگاه استقرار دفتر ارجاع بیمار در عراق ابراز امیدواری کرد.

به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف با هدف افزایش تعامل در حوزه گردشگری و پزشکی بین کیش و نجف از بیمارستان کیش بازدید کرد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حمید مکارم شیرازی در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و نشست با مسئولین بیمارستان به همکاری کنسولگری ایران در نجف با این بیمارستان درخصوص ایجاد دفتر ارجاع بیماران به کیش ابراز امیدواری کرد.

وی گفت: با معرفی بیمارستان کیش به مراکز درمانی عراق به خصوص بیمارستان های منطقه غرب و جنوب این کشور جزیره کیش می تواند بعنوان مقصد گردشگری پزشکی معرفی شود و در صورت اطلاع رسانی مناسب با توجه به زیر ساخت های موجود در بیمارستان کیش بسیاری از بیماران عراقی کیش را به جای لبنان، هند و ترکیه به عنوان محل درمان خود انتخاب خواهند کرد.

به گفته مسئولین بیمارستان کیش با توجه به ملاحظات مذهبی و فرهنگی عراق می تواند به عنوان دومین پایگاه تاسیس دفتر ارجاع بیمار بیمارستان کیش باشد و بعد از مسقط پایتخت عمان با برنامه ریزی های انجام شده در ماه های آینده احداث دفتری در بغداد و یا نجف از برنامه های این بیمارستان است.

Sorry - Comments are closed