نمایشگاه کالاهای ایرانی در استان دیوانیه عراق گشایش یافت

نخستین نمایشگاه کالاهای ایرانی با حضور 45 شرکت مختلف از 15 استان کشورمان در شهر دیوانیه عراق گشایش یافت.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، این نمایشگاه از سوی ‘حمید مکارم’ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف و ‘سامی حسناوی’ استاندار دیوانیه و دیگر مقامات استان افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل کالاهای ساختمانی، ماشین آلات کشاورزی، موادغذایی، پنل های خورشیدی، فرش، تزئینات و لوستر می باشد و به مدت سه روز جهت بازدید عموم، تجار و صاحبان مشاغل جهت عقد قرارداد و همکاری دایر خواهد بود.

حسناوی استاندار دیوانیه در جریان بازدید از این نمایشگاه از برگزاری این رویداد بزرگ اقتصادی و بازرگانی با همراهی 60 نفر از تجار ایرانی در دیوانیه ابراز خرسندی کرد.

وی اظهار داشت: در ابتدای سال جدید میلادی شهرک صنعتی در این استان افتتاح می شود و ما با افتخار پذیرای کارخانه ها و شرکت های ایرانی از جمله در زمینه های بازیافت، هرنوع سرامیک، سنگ، آجر و غیره می باشیم و دست قاطبه و کلیه سرمایه گذاران جمهوری اسلامی ایران را در زمینه های مختلف می فشاریم.

حمید مکارم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف نیز ضمن تشکر از تلاش های مسئولین استان خصوصا شخص استاندار اظهار امیدواری کرد با تداوم و استمرار اینگونه نمایشگاه ها شاهد توسعه روابط تجاری و اقتصادی دو کشور باشیم.

Sorry - Comments are closed