استقبال اقلیم از سرمایه گذاران ایرانی

نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق با بیان اینکه زمینه سرمایه‌گذاری در کردستان عراق فراهم است، گفت: از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ایرانی استقبال می‌کنیم.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یاسین رحیم فرج  نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با هیئت تجاری سلیمانیه عراق که در اتاق بازرگانی کرمانشاه اظهار داشت: ما بر اساس تغییرات و تحولاتی که پیش می آید با تشکیل کمیته های مشترکی به دنبال پیشبرد روابط دوکشور هستیم.

وی گفت: اعمال تحریم هایی که آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کرده می تواند بر اقتصاد و بحث تجاری ما هم تاثیر بگذارد ما به توافقاتی که پیش از این با اتاق بازرگانی استان کرمانشاه داشتیم پاییند خواهیم بود و امروز آمدیم تا برای افزایش این روابط برنامه ریزی کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر گفتگوهایی میان اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق با هدف رفع مشکلات میان آنها در جریان است و انتظار داریم به دنبال آن وضعیت جدید اقتصادی در اقلیم حاکم شود و ما بتوانیم شرایط بهتری در آینده شاهد باشیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق بیان کرد: قانون سرمایه گذاری در اقلیم کردستان دارای تفاوتهای زیادی با قانون سرمایه گذاری حکومت فدرال عراق است و سرمایه‌گذاران می توانند از موقعیتی که در اقلیم کردستان است بیشتر استفاده ببرند.

Sorry - Comments are closed