صادرات ۶۰۹ میلیون دلار کالا از مرز‌های پرویزخان و خسروی به عراق

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : طی ۹ ماه سپری شده از سال جاری، ۶۰۹ میلیون دلار کالا از مرز‌های پرویزخان و خسروی این شهرستان به عراق صادر شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین وزن کالا‌های صادر شده طی ۹ ماه را یک میلیون و ۳۷۷ هزار تن اعلام و عمده کالا‌های صادر شده از مرز‌های پرویزخان و خسروی به عراق را شامل سیمان خاکستری، کیک و بیسکویت، کولر آبی، هندوانه، لبنیات، لوازم ساختمانی و میوه و تره بار ذکر کرد.

وی گفت: از مجموع کالا‌های صادر شده، ۱۵۲ میلیون دلار به ارزش وزنی ۴۸۱ هزار تن از مرز رسمی خسروی و ۴۵۷ میلیون دلار کالا به ارزش وزنی ۸۹۶ هزار تن از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق صادر شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که این میزان کالا در مجموع با استفاده از ۸۸ هزار و ۶۳۸ دستگاه کامیون حمل شده است.

رضایی، همچنین میزان واردات کالا از مرز رسمی پرویزخان را طی ۹ سپری شده از امسال پنج میلیون و ۲۰۲ هزار دلار کالا به ارزش وزنی ۶ هزار و ۸۱۰ تن اعلام کرد.

این مسئول همچنین ترانزیت خارجی مربوط به ۹ ماه گذشته را از مرز رسمی پرویزخان یک میلیون و ۳۶۰ هزار تن به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار بیان کرد که با استفاده از ۴۹ هزار و ۲۴۵ دستگاه کامیون حمل شده است.

Sorry - Comments are closed