تردد ۵۷ هزار و ۸۵۸ مسافر ایرانی و خارجی از مرز‌های رسمی پرویزخان و خسروی

فرماندار قصرشیرین گفت: ۵۷ هزار و ۸۵۸ مسافر ایرانی و خارجی در سه ماه نخست امسال از مرز‌های رسمی پرویزخان و خسروی این شهرستان به عراق عزیمت کردند و یا وارد کشورمان شدند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: از مجموع تردد‌های انجام شده از مرز‌های رسمی پرویزخان و خسروی، ۳۱ هزار و ۵۷۹ مسافر از مرز‌های رسمی خسروی و پرویزخان وارد کشور و ۲۵ هزار و ۹۱۹ تن نیز از این مرز‌ها از کشورمان خارج شده اند.

وی افزود: از مجموع ۱۵ هزار و ۵۰۰ تردد انجام شده به صورت انفرادی از مرز رسمی خسروی، هشت هزار و ۹۲۲ مسافر و زائر ایرانی و خارجی وارد کشورمان شدند و ۶ هزار و ۵۷۸ تن نیز از طریق این مرز از کشور خارج شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین در سه ماهه سپری شده امسال ۴۲ هزار و ۳۵۸ مسافر و گردشگر ایرانی و خارجی از مرز پرویزخان تردد کردند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۶۵۷ تن وارد کشورمان شدند و ۱۹ هزار و ۷۰۱ مسافر نیز از طریق این مرز به عراق عزیمت کرده اند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: هم اکنون به طور میانگین روزانه ۴۰۰ مسافر و زائر عراقی از طریق مرز خسروی به عراق تردد می‌کنند، ضمن اینکه از طریق مرز پرویزخان نیز روزانه بیش از ۵۰۰ مسافر و گردشگر ایرانی و خارجی به کشورمان وارد و یا عازم اقلیم کردستان عراق می‌شوند.

Sorry - Comments are closed