مرز خسروی بازگشایی شد

مرز خسروی امروز با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه بازگشایی شد.

به نقل از خبرگزاری میزان، مرز خسروی امروز با حضور «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان این استان بازگشایی شد.

با توجه به ایام محرم و صفر و عزم بسیاری از هموطنان‌مان برای سفر به عتبات عالیات، بازگشایی مرز خسروی می‌تواند در سهولت جابجایی زائران از مقصد ایران نقش بسزایی داشته باشد.

وزیر کشور نیز صبح امروز در بدو ورود به استان کرمانشاه، با اشاره به اخذ تدابیر لازم برای سفر زائران عتبات عالیات، اظهار کرد: مقرر است با تلاش و زحمات همه دوستان به ویژه استاندار کرمانشاه، وزیر کشور عراق، همکاران ستاد اربعین و همکاران سفارت عراق امسال بتوانیم از مرز خسروی برای عتبات زائر داشته باشیم.

وی افزود: بازگشایی مرز خسروی فرصت خوبی برای زائران است که با خدمات بهتر و تسهیلات مناسب، سفر به عتبات داشته باشند.

وزیر کشور تصریح کرد: تا به امروز پنجم محرم، بیش از ۵۱ هزار نفر زائر به عتبات سفر کردند که این رقم به نسبت دوره مشابه سال گذشته، بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است. همچنین روز گذشته ۱۵ هزار زائر از مرز مهران عبور کردند. پیش بینی مان این است که با توجه به سهولتی که در مرز‌ها و امور کنسولی انجام شده تعداد زائران بیشتر شود و امیدوارم مردم همکاری‌های لازم را داشته باشند که البته تجربه پنج ساله برای ما مفید بوده و امسال براساس این تجربه در این سفر با مردم همراهی خواهیم کرد.

Sorry - Comments are closed