اراضی شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق در کرمانشاه آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، از تصویب نخستین شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق خبر داد و گفت: اراضی این شهرک صنعتی در قصرشیرین آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

به نقل از خبرگزاری فارس، بیژن کردستانی اظهار داشت: در راستای تفاهم‌نامه‌ای که در سفر رئیس جمهور به عراق بین دو کشور منعقد شد قرار بر این شد که چند شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق در کل کشور راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: بعد از پیگیری‌های صورت گرفته و همچنین پیرو سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کرمانشاه، نخستین شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق مشخص و شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین برای این منظور تعیین شد.

وی افزود: این شهرک صنعتی در فاصله بسیار کمی از مرز قرار دارد و از همین رو مزیت‌های قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه وسعت این شهرک صنعتی حدود ۷۰ تا ۷۵ هکتار است، یادآور شد: ۷۰ درصد زیرساخت‌های این شهرک صنعتی آماده و اراضی آن نیز قابل واگذاری به متقاضیان است.

کردستانی معتقد است، این شهرک مرزی می‌تواند یک ظرفیت خوب برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین ایران و عراق باشد.

وی تاکید کرد: پروژه شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بود که با پیگیری‌های انجام شده به نتیجه رسید.

Sorry - Comments are closed