فعالیت مرزهای خسروی و سومار به مدت یک هفته متوقف شد

به نقل از خبرگزاری ایرنا، فعالیت مرزهای خسروی و سومار در استان کرمانشاه از امروز (یکشنبه هیجدهم اسفندماه) به مدت یک هفته بنا به ابلاغ دولت عراق و به منظور مقابله با سرایت ویروس کرونا متوقف شد.

فرماندار قصرشیرین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس این تصمیم کلیه فعالیت‌های تجاری و مبادلات مرزی در مرز خسروی در این شهرستان تا سه شنبه هفته آینده از سوی کشور عراق برای مقابله با ویروس کرونا متوقف شده است.

مرادعلی تاتار افزود: فعالیت های تجاری در  مرز رسمی پرویزخان ادامه دارد و در ۲ طرف مرز تمامی اقدام های پیشگیرانه به منظور مقابله با ویروس کرونا لحاظ شده و تیم های پزشکی با استقرار در مرز کار تب سنجی و بررسی و کنترل را برای مقابله با بیماری های ویروسی انجام می دهند.
وی اظهار داشت: روزانه ۵۰۰ دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز خسروی و ۸۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به عراق صادر می شود.

تعطیلی مرز سومار به مدت یک هفته 
فرماندار گیلانغرب نیز از تعطیلی بازارچه مرزی سومار از امروز به مدت یک هفته و بنا به تصمیم دولت مرکزی کشور عراق خبرداد.

کوروش محمودیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است و از امروز تا هفته آینده مرز سومار تعطیل خواهد بود و هیچ گونه فعالیتی در این مرز انجام نمی شود.

Sorry - Comments are closed