مرز مهران برای تردد افراد ۲ تابعیتی باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در زمان حاضر تنها افراد ۲ تابعیتی (ایرانی، عراقی) با رعایت موازین بهداشتی می‌توانند از مرز مهران تردد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایرنا نوشت: نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: هم اکنون تردد در مرز بین المللی مهران به صورت محدود انجام می شود و تنها افرادی که دارای تابعیت ایرانی، عراقی هستند، می توانند از این مرز تردد کنند.

او افزود: دستگاه های مستقر در پایانه مرزی مهران آماده خدمات رسانی به ۲ تابعیتی های ایرانی، عراقی هستند و تردد این افراد با رعایت موازین بهداشتی انجام می شود.

مدیرکل گمرک استان ایلام نیز در این مورد با بیان اینکه مرز تجاری مهران بدون هیچ مشکل خاصی همچنان در حال انجام مراودات تجاری و بازرگانی با کشور عراق است، گفت: تاکنون در خصوص بسته شدن مرز، دستورالعملی ابلاغ نشده است.

او تاکید کرد: رایزنی‌های لازم از طریق تماس تلفنی با مقامات مسئول عراقی در این خصوص انجام شده است و بر اساس اعلام نظر آنها هیچ‌گونه مشکلی در خصوص فعالیت تجاری در مرز بین‌المللی مهران با کشور عراق وجود ندارد.

Sorry - Comments are closed