افزایش ضریب نفوذ محصولات صادراتی به بازار عراق از طریق برگزاری نمایشگاه

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری میز کشوری عراق با رویکرد معرفی نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در کرکوک خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای برنامه سازمان توسعه تجارت ایران در افزایش ضریب نفوذ محصولات صادراتی کشور به بازار عراق برگزار می‌شود.

به نقل از خبرگزاری میزان، بنا به اعلام  روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، فرزاد پیلتن گفت: در این جلسه که با حضور دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، شرکت مجری نمایشگاه و نمایندگان بخش‌های خصوصی برگزار شد، ضمن معرفی ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی استان کرکوک، به شرایط برگزاری نمایشگاه مذکور پرداخته شد.

پیلتن افزود: اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران قرار است در فضایی حدود ۳ هزار مربعی در اواخر اسفندماه سال جاری با مجوز و نظارت سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای برنامه سازمان توسعه تجارت ایران در افزایش ضریب نفوذ محصولات صادراتی کشور به بازار عراق از طریق برگزاری نمایشگاه در استان‌های عراق، برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران افزود: استان کرکوک عراق با ۳.۶ میلیون نفر جمعیت و دارا بود حدود ۴۰ درصد منابع نفتی عراق، یکی از ثروتمندترین استان‌های عراق محسوب می‌شود.

Sorry - Comments are closed