آمادگی دانشکده پزشکی بصره عراق برای انعقاد تفاهم‌نامه با دانشکده علوم پزشکی آبادان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی(عراق) شهر بصره گفت: دانشکده علوم پزشکی آبادان در سطح علمی بالایی قرار دارد و به همین دلیل آمادگی این را داریم که تفاهم نامه خوبی را با این دانشکده منعقد کنیم.

به نقل از خبرگزاری ایلنا، عبدالهادی الحسانی در آبادان بیان کرد: از برگزاری جلسه مشترک با رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی آبادان بسیار راضی و خوشحال هستم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: امیدوار هستیم که با انعقاد یک تفاهم‌نامه در زمینه‌ های مختلف علمی، آموزشی و اقتصادی همکاری بسیار خوبی را با دانشکده علوم پزشکی آبادان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی«عراق» در شهر بصره اظعار داشت: در بازدیدهای صورت گرفته از منطقه آزاد اروند متوجه زیر ساخت‌ های بسیار عالی این منطقه شدم و این بازدیدها اعتماد ما را برای شکل‌گیری همکاری مشترک جلب کرد.

الحسانی خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم تا بعد از عقد تفاهم‌ نامه با دانشکده علوم پزشکی آبادان، تبادل هیئت علمی داشته باشیم و مباحث آموزشی عملی را در کشور عراق و موضوعات تئوری را در ایران دنبال کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان را از جهات مختلف بررسی کردیم و باید بگوییم که این مجموعه دانشگاهی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

Sorry - Comments are closed