امضای تفاهم نامه گردشگری ایران با عراق و افغانستان

در نشست اعضای مجمع ای سی دی ، تفاهمنامه گردشگری ایران با کشورهای عراق و افغانستان به امضا رسید.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، تفاهمنامه همکاری های گردشگری بین آقای محب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ایران و سیده مژگان مستوفی، معاون گردشگری وزارت فرهنگ اسلامی افغانستان و همچنین با امیره ایدان الوهب و عمود یعقوبی از مسئولان گردشگری عراق به طور جداگانه امضا شد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در این مراسم با اشاره به اینکه استعدادهای گردشگری ایران فقط در زمینه های تاریخی و طبیعی نیست گفت: ایران در زمینه هنر و توریست پزشکی هم توانمند است .

آقای محب خدایی با بیان اینکه با برگزاری رویداد گردشگری ٢٠١٨ شاهد توسعه گردشگری همدان بوده ایم افزود: همدان به عنوان یکی از پایلوت های گردشگری کشور و به شهر گردشگری تبدیل شده است .

استاندار همدان هم با اشاره به اینکه میهمانان حاضر از کشورهای مختلف باید همدان را به کشورهای آسیایی معرفی کنند خطاب به نمایندگان خارجی گفت: باید هموطنان شما با سفر به همدان، زیبایی های این شهر را از نزدیک شاهد باشند .

آقای نیکبخت با بیان اینکه قانون سرمایه گذاری خارجی ایران قانون مناسبی است افزود: زمینه برای سرمایه گذاری خارجی وجود داشته و سود حاصل از آن هم مشخص و مناسب است.

Sorry - Comments are closed