پیگیری بازگشایی مرز شوشمی در سفر به حلبچه

استاندار کرمانشاه از سفر خود به استان حلبچه عراق در آینده‌ای نزدیک خبر داد وگفت: در این سفر مراودات و تبادلات اقتصادی استان‌های کرمانشاه و حلبچه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که یکی از این موارد مرز شوشمی پاوه است.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، هوشنگ بازوند شنبه در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه گفت: اکنون بحث ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز این مرز از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه و اداره کل راه و شهرسازی پیگیری می‌شود و قرارداد‌هایی نیز در این ارتباط منعقد شده است.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه سخنانش از وزیر بهداشت خواست به روند ساخت بیمارستان روانسر و ثلاث باباجانی تسریع دهد.

بازوند به قول‌هایی در ارتباط با مردم شهرستان پاوه مبنی بر آبرسانی از محله چشمه هانی کوان، فاضلاب شهر پاوه و بیمارستان این شهر اشاره کرد و افزود: امروز خوشحالیم که شاهد افتتاح همه این طرح‌ها هستیم.

او همچنین از وزیر بهداشت خواست نسبت به اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن برای شهر پاوه مساعدت کند و تاکید کرد که منطقه اورامانات یک دستگاه ام آر آی هم نیاز دارد.

بیمارستان پاوه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در پنج طبقه به بهره برداری رسید.

برای ساخت این بیمارستان ۴۵ میلیارد تومان و خرید تجهیزات آن نیز ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

Sorry - Comments are closed