چهار رویداد نمایشگاهی ایران در کشور عراق

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت ایران، مدیرکل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای معرفی محصولات صادراتی ایران به بازار عراق گفت: سازمان توسعه تجارت ایران در راستای معرفی ظرفیت‌ها و محصولات ایران به بازار عراق و در چارچوب برنامه‌های سال ۱۳۹۹خود با استفاده از فرصت به وجود آمده پس از کاهش نسبی شیوع ویروس کرونا، اقدامات مختلفی را تا پایان سال در دستور کار خود قرار داده است.

فرزاد پیلتن اظهار داشت: برگزاری چهار رویداد نمایشگاهی طی اسفندماه سال جاری با کشور عراق تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران برنامه‌ریزی شده و پس از انتخاب مجریان ذی‌صلاح و صدور مجوز در حال جذب شرکت‌های تولیدی و صادراتی قرار دارد.

وی افزود: این رویدادها با همکاری سفارت و کنسولگری‌ها و دفتر رایزنی بازرگانی ایران در عراق برگزار می‌شود و مشارکت‌کنندگان در آن از تسهیلات تشویقی و حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند بود.

مدیر کل دفتر عربی آفریقایی بیان داشت: رویدادهای نمایشگاهی ایران در کشور عراق شامل ششمین نمایشگاه ایران در بغداد از تاریخ ۶ الی ۹ اسفند ۱۳۹۹، نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل اقلیم کردستان عراق از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ اسفند سال جاری، پاویون نمایشگاهی ایران در نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی سلیمانیه از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۵ اسفند سال جاری و نمایشگاه مجازی صادراتی ایران به عراق از تاریخ ۵ الی ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ است.

پیلتن گفت: امید است شرکت‌های ایرانی با استفاده از فرصت‌های نمایشگاهی مذکور بتوانند نسبت به معرفی محصولات خود به مشتریان عراقی اقدام کنند.

خاطر نشان می‌سازد، متقاضیان و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر به فراخوان هر یک از نمایشگاه‌های مذکور در پورتال سازمان توسعه تجارت ایران مراجعه و در صورت تمایل در نمایشگاه یا نمایشگاه‌های مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.

 

Sorry - Comments are closed