فرماندار: تردد مسافر از مرزهای قصرشیرین ممنوع است

به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرماندار قصرشیرین گفت: تردد مسافر از مرزهای قصرشیرین خسروی و پرویزخان با توجه به سرایت ویروس کرونا در این شهرستان ممنوع است.

“مراد علی تاتار” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مبادلات تجاری در مرزهای قصرشیرین همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی اظهار داشت: از تمام رانندگان نیز آزمایش ویروس کرونا انجام می شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه بیش از ۳۶۳هزار تن کالا از مرز پرویزخان به عراق صادر شد که این میزان در سال ۹۸ به میزان ۹۹هزار تن بود.

تاتار ادامه داد: همچنین میزان ترانزیت در مرز پرویزخان از فروردین تا بهمن ماه سال گذشته بیش از ۱۰هزار تن کالا از مرز پرویزخان صورت گرفت.

وی اظهار داشت: همچنین در فروردین تا بهمن ماه سال ۹۹ در مدتی که تردد مسافر با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز بود بیش از ۹هزار و ۴۰۰مسافر ورودی ایرانی از مرز پرویزخان وارد کشور شدند که معادل ۷۲درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

تاتار اضافه کرد: همچنین بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰مسافر از پرویزخان به عراق خروج یافتند و در مجموع نیز هفت هزار و ۶۰۰ مسافر خارجی از مرز پرویزخان به داخل و خارج از کشور تردد کردند.

Sorry - Comments are closed