میزان بارگیری و ترانزیت کالا در پایانه مرزی پرویزخان از مرز ۴۳۲ هزار تن گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: میزان بارگیری، ترانزیت و خروجی و ورودی حامل کالا در پایانه مرزی پرویزخان در چهار ماهه ابتدایی امسال از مرز ۴۳۲ هزار تن گذشت.

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به آمار ترانزیت و حمل کالا از پایانه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین در چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در این پایانه بیش از ۱۱۰ هزار و ۸۰۱ تن کالا توسط چهار هزار و ۳۰۰ کامیون ایرانی به سمت داخل کشور بارگیری شده است.

وی افزود: ترانزیت خروجی حامل کالا در پایانه مرزی پرویزخان بیش از یک هزار و ۶۷۰ تن بوده که توسط ۹۱ کامیون ایرانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۰۱ هزار و ۵۹ تن ترانزیت ورودی حامل کالا بوده که توسط سه هزار و ۳۲۰ کامیون ایرانی و سه هزار و ۹۴۰ کامیون خارجی صورت گرفته که بیش از خروجی حامل کالا به مقدار بیش از ۴۲ هزار و ۵۵۵ تن توسط ۲ هزار و ۳۵۰ کامیون ایرانی و یک کامیون خارجی بوده است.

کرمی مقدار ورودی حامل کالا توسط ۲ هزار و ۸۸۸ کامیون ایرانی و ۱۹۹ کامیون خارجی را بیش از ۷۶ هزار و ۵۷۱ تن اعلام کرد و افزود: در مجموع در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ مقدار بارگیری، ترانزیت و خروجی و ورودی حامل کالا بیش از ۴۳۲ هزار و ۶۵۸ تن بوده است.

Sorry - Comments are closed