تردد مسافر از مرز‌های قصرشیرین با شرایط ویژه و محدود امکان دارد

فرماندار قصرشیرین گفت:برای مسافرانی با شرایط ویژه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست کرونا تردد امکان‌پذیر است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان قصرشیرین،گفت: شیوع ویروس کرونا دلتا نسبت به دیگر سویه‌ها بیشتر است که کشور و به تبع استان کرمانشاه و این شهرستان را هم درگیر کرده است.

او وضعیت شهرستان را به لحاظ شیوع ویروس کرونا زرد اعلام کرد و افزود: دستورات ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و فعالیت مشاغل براساس رنگ‌بندی‌ها اعلام می‌شود که در قصرشیرین هم با توجه به وضعیت در حال اجرا است.

فرماندار قصرشیرین از افزایش تعداد بستری‌ها و تست‌های مثبت کرونایی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: احتمال تغییر وضعیت از زرد به قرمز دور از انتظار نیست.

تاتار اظهار داشت: علاوه بر کنترل شهر، دو مرز خسروی و پرویزخان هم داریم که علاوه بر فعالیت تجاری تردد مسافر هم دارند، البته طی تعطیلات اخیر براساس دستورات ستاد ملی تردد مسافر نداشتیم.

فرماندار قصرشیرین  از تردد مسافر از مرز‌های قصرشیرین با شرایط ویژه و محدود خبر داد و گفت: به صورت کلی و در مرز‌های شهرستان به روال عادی رفت و آمد مسافر نداریم، اما تجاری هستند که برای معاملات خود باید به عراق سفر کنند و یا بیمارانی از عراق برای درمان به ایران می‌آیند و یا افرادی هستند دو تابعیتی هستند و در عراق اقامت دارند در این موارد خاص رفت و آمد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آزمایش تست کرونا امکان دارد.

Sorry - Comments are closed