شرط ورود مسافران از مرز پرویزخان انجام تست کرونا است

فرماندار قصرشیرین گفت: تمامی مسافران عراقی که از مرز پرویزخان وارد کشور می شوند باید تست کرونا داده و در صورت منفی بودن جواب، امکان ورود به کشور را دارند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به اینکه در پیک پنجم کرونا هستیم و این مساله کشور را متاثر کرده و محدودیت‌های زیادی برای مردم به دنبال داشته از این رو در مرز‌های قصرشیرین برای ورود مسافران قوانینی وضع کردیم که انجام تست کرونا یکی از آن‌ها است.
او افزود: اکیپ‌های شبکه بهداشت و درمان در مرز‌ها مستقر هستند و این کار را انجام می‌دهند، چون شرط ورود مسافران این است که باید تست کرونای آن‌ها منفی باشد.
فرماندار قصرشیرین در ادامه از مردم خواست شیوه نامه های  بهداشتی را رعایت کرده و زمانی که از منزل خارج می‌شوند حتما از ماسک استفاده کنند.
تاتار ادامه داد: کار واکسیناسیون رده‌های مختلف سنی در قصرشیرین در حال انجام است و تاکنون بخش مهمی از جمعیت هدف شهرستان در ۲ نوبت علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.
او از مردم خواست با جهش ویروس کرونا به نوع دلتا و افزایش قدرت انتقال آن، همچنان توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تاتار تاکید کرد: با توجه به افرایش شمار مبتلایان به کرونا از مردم می‌خواهیم که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و با توجه به تعطیلات پیش رو نیز اعمال محدودیت‌ها نیز در دستور کار است.

گفتنی است :روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی این کشور صادر می‌شود.

Sorry - Comments are closed