برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق

پیرو مکاتبات و اطلاعیه های قبلی به استحضار اعضای محترم این اتاق می رساند برابر هماهنگی های انجام شده با اتاق بازرگانی ایران مقرر است، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با دستور جلسه ذیل در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل اتاق بازرگانی ایران تشکیل گردد.

دستورجلسه

  • ارائه و تصویب گزارش عملکرد هیئت مدیره
  • ارایه و تصویب گزارش مالی و بازرس
  • تعیین ورودیه و حق عضویت سالیانه
  • انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت چاپ آگهی های اتاق مشترک
  • انتخاب اعضای هیئت مدیره ، بازرس و حسابرس(از میان اعضای جامعه حسابداران رسمی)
  • سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده باشد. 

نکات قابل توجه

۱-  صرفاً آن دسته از اعضاء که حداقل سه ماه از عضویتشان در اتاق ایران و عراق سپری شده باشد از حق رای برخوردار می باشند. (اعضاء جدید برای شرکت در مجمع عمومی نوبت اول صرفاً تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ فرصت پرداخت ورودیه و حق عضویت دارند).

۲- صرفاً آن دسته از اعضاء که حداقل یک سال از عضویتشان در اتاق مشترک سپری شده باشد، امکان نامزدی هیئت مدیره را خواهند داشت. 

۳-  نامزدهای هیئت مدیره باید درخواست کتبی خود را مبنی بر اعلام نامزدی در هیات مدیره حداقل ده روز قبل از تشکیل مجمع عمومی (۱۴۰۰/۱۲/۲۳) در دبیرخانه اتاق ایران ثبت نمایند. 

۴- در خصوص داوطلبین نامزدی هیئت مدیره اتاق مشترک از طرف اعضاء هیئت مدیره اشخاص حقوقی به غیراز مدیرعامل، لازم است مصوبه هیئت مدیره شخص حقوقی(شرکت) مبنی بر تایید نامزدی فرد داوطلب، همزمان با ارایه درخواست نامزدی ارایه گردد. 

۵- هر شخص صرفاً می تواند به نمایندگی یا وکالت(محضری) از دو عضو اتاق، جهت رای دهی در مجمع حضور یابد. 

۶- در مورد افرادی که به عنوان نماینده جهت رای دهی در مجمع حضور خواهند داشت، همراه داشتن معرفی نامه رسمی شرکت بر روی سربرگ با امضای مدیرعامل و مهر شرکت الزامی است.

۷- نامزدهای هیئت مدیره یا بازرس باید شخصاً در مجمع حضور یابند. حضور نماینده یا وکیل صرفاً از طریق ارایه وکالت محضری با تصریح اجازه نامزدی در متن وکالت نامه، میسور می باشد.

Sorry - Comments are closed