اعزام هیأت تجاری به اقلیم کردستان عراق – اربیل

به اطلاع می رساند با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان ایران و تجار عراق و بازاریابی صادراتی محصولات ایرانی و یافتن نماینده فروش در عراق، “مؤسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا” با حمایت و نظارت اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در نظر دارد “دومین نشست تجاری B2B  ایران و عراق” در زمینه های تخصصی مواد غذایی، شوینده-بهداشتی، کالاهای سوپرمارکتی، پلاستیک-یکبار مصرف، چاپ و بسته‌بندی با اعزام یک هیأت تجاری از کشورمان به اربیل عراق و با حضور حدود ۵۰ شرکت‌ تولیدی و بازرگانی ایران و ۱۰۰ تاجر تراز اول اقلیم کردستان عراق، در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در اربیل برگزار نماید.

تاریخ مورد ‌نظر جهت اعزام هیأت تجاری سه‌شنبه ۲۸ دی و تاریخ بازگشت جمعه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ می‌باشد.

لازم به ذکر است شرکت مجری طرح از طریق حضور میدانی و همکاری با تشکل‌های بخش خصوصی و دولتی عراق، تجار تراز اول اقلیم کردستان عراق شناسایی و با شناخت دقیق از حوزه فعالیت تجار مذکور، از ایشان جهت حضور در این فروم تجاری دعوت نموده است.

شایان ذکر است “اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق” در راستای حمایت از اعضا و فعالان تجاری،‌ مراتب قبول داوری در قرارداد منعقده با مجری این نشست تجاری را پذیرفته ‌و در صورت مهر و امضای ذیل قرارداد منعقده، خدمات حکمیت را اعطا خواهد نمود. همچنین اعضای این اتاق، در صورت داشتن عضویت معتبر از یارانه ۲۵۰ دلاری برای اسپانسری، ۱۵۰ دلاری در ثبت نام سطح یک و ۱۰۰ دلاری در ثبت نام سطح دو برخوردار می‌گردند.

آخرین مهلت ثبت‌نام، ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ بوده و به دلیل لزوم هماهنگی و ارسال لیست به وزارت امور خارجه، شرکت‌ هواپیمایی و مرز زمینی، غیرقابل تمدید می‌باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند فایل های ذیل را ملاحظه نمایند.

Sorry - Comments are closed