فم تور آژانس‌های گردشگری عراق بهمن‌ماه در همدان/ گردشگری خارجی جان می‌گیرد

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: به منظور آشنایی عراقی‌ها با ظرفیت‌های گردشگری همدان، فم‌ تور آژانس‌های گردشگری عراق در همدان برگزار می‌شود.

به نقل از خبرگزاری فارس، علی خاکسار اظهار کرد: در راستای بازاریابی و تبلیغات گردشگری خارجی، وزارتخانه ۱۶ استان مرزی و چند استان با قابلیت گردشگری را انتخاب کرده که فعلا از کشور عراق برای بازاریابی گردشگری استفاده شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس استان‌هایی که جزو ۱۶ استان منتخب هستند به ترتیب تورهای آشناسازی فعالان گردشگری عراق شامل انجمن آژانس‌های مسافرتی عراق که در حوزه گردشگری ایران فعالیت می‌کنند را برگزار می‌کند تا با ظرفیت‌های آن استان آشنا شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه همدان نیز قرار است این تور آشناسازی و بازاریابی گردشگری را برگزار کند افزود: طبق پیش‌بینی صورت گرفته همدان قرار است در بهمن‌ماه میزبان این تیم عراقی باشد.

وی اضافه کرد: در این تور سعی داریم که نشست‌هایی با آنها داشته باشیم، ظرفیت‌های همدان شامل جاذبه‌ها و بیمارستان‌ها را معرفی کنیم و احتمال دارد از استان‌های همجوار نیز دعوت کنیم و نشست‌های مشترکی داشته باشیم.

خاکسار یادآور شد: با توجه به اینکه فعلا در کل کشور بازار گردشگری اروپا را نداریم طبق سیاست‌های دولت فعلا تمرکز بر تقویت بازار گردشگری کشورهای همسایه، چین و هند و آسیای میانه است که امیدواریم محقق شود.

Sorry - Comments are closed