با اعزام هیأت 60 نفره از تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی به اربیل؛

دومین نشست تجاری جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق برگزار می شود

هم‌زمان با اعزام هیأت تجاری ۶۰ نفره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به اربیل دومین نشست تجاری جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد.

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در راستای هدف‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری ارتقای سطح روابط تجاری ایران و عراق و برای ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان ایرانی و تجار عراق و بازاریابی صادراتی محصولات ایرانی و یافتن نماینده فروش در عراق هیأتی متشکل از ۶۰ نفر از مدیران شرکت های تولیدی و بازرگانی کشورمان از تاریخ ۲۸ دی‌ماه لغایت 1 بهمن‌ماه سال‌جاری در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق حضور خواهند داشت.

جهانبخش سنجابی شیرازی افزود: هم‌زمان با اعزام این هیأت به اربیل دومین نشست تجاری جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق با حضور سرکنسول های کشورمان در اربیل و سلیمانیه، مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران، وزیر بازرگانی و صنعت و رؤسای اتاق های بازرگانی اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد و تجار و فعالان اقتصادی ایرانی و عراقی در این رویداد اقتصادی دو روزه دیدارهای رو در رو خواهند داشت.

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از دیگر برنامه های این هیأت تجاری در مدت حضور در اقلیم کردستان عراق را برپایی نمایشگاه جانبی تولیدات کشورمان و بازدید از مراکز عمده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای اربیل عنوان کرد.

Sorry - Comments are closed