استقرار سایت موقت مسافری در مرز شوشمی نوسود، به زودی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه از استقرار سایت موقت مسافری برای تردد تجار و اتباع ایرانی و خارجی در پایانه مرزی شوشمی در آینده نزدیک خبر داد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ابراهیم شهریاری افزود: درکارگروه ساماندهی پایانه مرزی شوشمی در فرمانداری شهرستان پاوه مقرر شد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شهرداری نوسود موظف شدند نسبت به جابجای تاسیسات خود در پایانه مرزی شوشمی جهت استقرار سایت موقت در مدت زمانه مشخص شده اقدام کنند.
وی اظهار کرد: همچنین در این نشست مقررشد اداره ثبت و املاک و اداره منابع طبیعی با تسریع در امور مربوط به واگذاری اسناد به نام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تسریع نمایند.
وی اضافه کرد: برای آبرسانی به محل پایانه مرزی شوشمی مقرر گردیده است که از محل طرح آبرسانی چشمه بل به نوسود نسبت به تامین این پایانه مرزی اقدام شود و شرکت مخابرات نسبت به نصب تجهیزات و برقراری ارتباط به صورت فیبر نوری اقدمات لازم را به عمل آورند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه افزود: مقرر گردیده با پیگیری‌های لازم نسبت به تملک اراضی، باغات و زمین‌های مسکونی شوشمی علیا که در محدوده پایانه مرزی واقع شده است اقدامات لازم صورت گیرد.
شهریاری در پایان افزود: ساعت کاری گمرگ در پایانه مرزی شوشمی افزایش یافته است به نحوی که ترخیص هیچ باری از امروز به فردا موکول نمی‌شود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نسبت به نصب دوربین‌های پایش نصویری، محصور نمودن محدوده پایانه، نصب برج‌های روشنایی اقدام لازم را به عمل آورد.

Sorry - Comments are closed