مرز رسمی پرویزخان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل نیست

به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل گمرک مرز رسمی پرویزخان گفت: پیرو هماهنگی های صورت گرفته با طرف عراقی، مرز رسمی پرویزخان در شهرستان مرزی قصرشیرین در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تعطیل نیست.

«قاسم مطلبی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایرنا با تسلیت ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال ( ۱۶ و ۱۷ مردادماه) فعالیت های تجاری مثل روال سابق انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه دلسوخته و شیفته و مرید و سوگوار اباعبدالله الحسین (ع) هستیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت در مرزهای رسمی تعطیلی ندارد، نیروهای خدوم گمرک در کنار دیگر فعالان دستگاه های مرتبط با امر صادرات و فعالیت های تجاری در روزهای نهم و دهم محرم مرز مستقر و فعالیت دارند.

مدیرکل گمرک مرز رسمی پرویزخان گفت: تلاش همه فعالان در مرز تسهیل و روان سازی در صادرات است و پرویزخان یکی از مرزهای مهم کشورمان است که نقشی راهبردی در صادرات کالاهای غیر نفتی به عراق دارد.

مطلبی ادامه داد: هم اکنون کشور با تحریم های ظالمانه دشمن مواجه است و تلاش ما در مرز پرویزخان همانند دیگر گمرکات در سایر مرزهای کشور کمک به رونق اقتصادی و صادرات محصولات تولید داخل به بازار دیگر کشورها است.

Sorry - Comments are closed