نوبت دوم مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق برگزار شد

نوبت دوم مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در تاریخ ۲۶ مردادماه جاری در محل سالن جلسات طبقه هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جهت انتخاب رئیس مجمع، نظار و منشی رأی‌گیری به عمل آمد که رئیس، نظار و منشی منتخب مجمع پس از انتخاب در جایگاه هیأت رئیسه مستقر و مجمع رسمیت یافت.

در ادامه گزارش عملکرد هیأت مدیره منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، گزارش و صورت های مالی سال ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۰ و تراز نامه و بودجه مقایسه ای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، برنامه و بودجه سالیانه و گزارش بازرس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق توسط آقایان یحیی آل اسحاق، جهانبخش سنجابی شیرازی و سیروس شهسواری، رئیس، دبیرکل و بازرس اصلی اتاق ارائه گردید که با اکثریت آرا به تصویب مجمع رسید.

مجمع عمومی همچنین با افزایش ۳۰درصدی حق ورودیه و عضویت نسبت به رقم سال ۱۴۰۰ موافقت نمود و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های مربوطه تعیین گردید.

در ادامه این جلسه پس از رأی‌گیری برای انتخاب بازرس، آقایان سیروس شهسواری به سمت بازرس اصلی و مهدی مجیدی‌نیا به سمت بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.

در پایان نیز موسسه بخرد یار(حسابداران رسمی) به عنوان حسابرس مستقل برای سال منتهی به ۱۴۰۲ انتخاب گردید.

Sorry - Comments are closed