فعالیت‌های تجاری در مرزهای قصرشیرین ایام اربعین انجام می‌شود

به نقل از خبرگزاری ایرنا، فعالیت‌های تجاری در مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه طبق توافق و هماهنگی‌های صورت گرفته با طرف عراقی در ایام اربعین انجام می‌شود.

مدیرکل گمرک مرز رسمی پرویزخان روز چهارشنبه با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایرنا گفت: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با طرف عراقی، مرز رسمی پرویزخان در شهرستان مرزی قصرشیرین در ایام اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) فعال است و فعالیت های تجاری مثل روال سابق انجام خواهد شد.

«قاسم مطلبی» اظهار داشت: نیروهای خدوم گمرک در کنار دیگر فعالان دستگاه های مرتبط با امر صادرات و فعالیت های تجاری در روزهای ایام اربعین در مرز مستقر و فعالیت دارند و طبق روال گذشته تجار و بازرگانان می توانند به منظور انجام مبادلات تجاری در این مرز حضور یابند.

مدیرکل گمرک مرز رسمی پرویزخان در ادامه گفت: تلاش ما در مرز پرویزخان همانند دیگر گمرکات در سایر مرزهای کشور رونق اقتصادی و صادرات محصولات تولید داخل به بازار دیگر کشورها است.

مدیر گمرک مرز رسمی خسروی نیز از انجام فعالیت های تجاری در ایام اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) از این گذرگاه رسمی خبرداد و گفت: طبق توافق و هماهنگی های صورت گرفته فعالیت های تجاری همچون روال گذشته در ایام اربعین در مرز خسروی انجام می شود.

«مهدی عباسیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایرنا افزود: گمرک خسروی در ایام اربعین جهت تسهیل در تردد زائران مسیر جداگانه عبور و مرور کامیون ها در نظر گرفته است و علاوه بر این با قرار دادن ۶ دستگاه ایکس ری و افزایش کارکنان و ارزیابان خود در کنار دیگر سازمان های مستقردر پایانه مرزی در جهت راحتی هر چه بیشتر تردد مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) به زائران خدمت رسانی می کند.

Sorry - Comments are closed