تجهیز مرز کیله سردشت به زیرساخت های تردد کالا و مسافر

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از شروع عملیات تامین زیرساخت های لازم برای تردد کالا و مسافر از مرز کیله سردشت خبر داد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از شروع عملیات تامین زیرساخت های لازم برای تردد کالا و مسافر از مرز کیله سردشت پیرو دستور استاندار استان خبر داد.

جعفر صادقی پور گفت: برای  آماده نمودن این مرز برای تبدیل به پایانه مرزی رسمی عملیات اجرایی و اقدامات لازم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آغاز شد.

 وی با شرح اقدامات انجام شده افزود: آماده سازی ، شن ریزی و تسطیح و رگلاژ مسیر و محل اجرای دیوار و محل استقرار کانکس های ارگانها به طول نزدیک به ۲ کیلومتر ، حمل دیوارهای پیش ساخته بتنی ، حمل کانکس ها ،حمل سرویس های بهداشتی ، حمل نیوجرسی های بتنی و پیاده نمودن محل اجرای دیوار و جای استقرار کانکسها از کارهای انجام شده و در حال اجرا است.

 صادقی پور اظهار کرد: مرز کیله سردشت نزدیک ترین مرز به شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق است که افتتاح و راه اندازی رسمی آن نقش بزرگی در توسعه مراودات و اقتصاد و نیز توسعه گردشگری منطقه خواهد داشت.

Sorry - Comments are closed