برگزاری تورهای دوجانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق

به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: تورهای دوجانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق برگزار می شود.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری تورهای دو جانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق خبر داد و گفت: حضور گردشگران در استان ایلام علاوه بر معرفی جاذبه‌های تاریخی و صنایع‌دستی، سودآوری مناسبی را نیز برای بخش خصوص به همراه دارد.

وی افزود: در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران جلسه با مدیران دفاتر گردشگری سلیمانیه با هدف کمک به توسعه، ایجاد و حفظ اشتغال در زمینه گردشگری داخلی فم‌تور فعالان گردشگری کشور عراق  جهت معرفی ظرفیتهای استان ایلام و توسعه همکاری برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: هدف اصلی از برگزاری این تورها آشناسازی فعالان گردشگری عراق به‌عنوان کشور بازار هدف این استان، ترویج و تبلیغ سفر ایمن و هوشمند در معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایلام به منظور مدیریت سفر و تحریک تقاضا و ایجاد اعتمادسازی است.

شریفی در پایان گفت: شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایلام، استفاده از ظرفیت بازار عراق برای توسعه گردشگری استان مخصوصاً گردشگری سلامت و میزان شناخت و حجم تقاضا در بازار هدف از دیگر مقاصد برگزاری این فم تور دوجانبه است.

Sorry - Comments are closed