صادرات بیش از ۱۰۲ هزار کامیون کالا به کشور عراق از طریق مرزهای کرمانشاه

به نقل از خبرگزاری فارس، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: طی سه ماهه نخست از سال‌جاری ۱۰۲ هزارو ۷۸۳ دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی از طریق حوزه نظارت گمرکات این استان کالای خود را به خارج از کشور صادر کردند.

علی‌اصغر عباس‌زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، اظهار کرد:  در سه ماهه نخست از سالجاری ۱۰۲ هزارو ۷۸۳ دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه کالای خود را به خارج از کشور صادر کردند. 

وی ادامه داد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ۳۸ هزارو ۹۴۸ دستگاه کامیون بیشترین سهم کامیون‌های حامل کالای صادراتی  را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در سه ماهه نخست سال‌جاری از گمرکات استان کرمانشاه  را ۲۵ هزار و ۲۶۱ دستگاه عنوان کرد و افرود: تعداد کامیون‌های عبوری از گمرکات سومار، شوشمی و شیخ‌صله  به ترتیب ۱۵ هزار و ۷۲۸ دستگاه، ۱۲ هزار و ۵۶۱ دستگاه و ۱۰ هزار و ۲۸۵ دستگاه  بوده است.

وی حجم کالای صادراتی توسط این تعداد کامیون را ۷۰۴ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۳۰۰ دلار کالا به وزن یک‌میلیون و ۸۰۱ هزارو ۸۰ تن اعلام کرد و گفت: میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و… عمده کالاهای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان در مدت مذکور بوده است.

Sorry - Comments are closed