فعالیت تجاری گمرک مهران از هفتم شهریور متوقف می‌شود

استاندار ایلام با بیان اینکه فعالیت تجاری گمرک مهران از هفتم شهریور (۱۲ ماه صفر) متوقف می‌شود، گفت: این زمانبندی در صورت نیاز تغییر می‌کند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام پس از بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های اربعین ۱۴۰۲ در مرز مهران اظهار داشت:فعالیت گمرک تجاری مهران از ۱۲ صفر (هفتم شهریورماه) به دلیل حضور باشکوه زوار متوقف و در صورت نیاز و عدم امکان صادرات، این کار زودتر از موعد مقرر صورت می‌گیرد.

وی مطرح کرد: از مجموع پنج درب ورود و خروج، تعداد ۲ درب برای ورود و سه درب برای خروج زوار در نقطه صفر مرزی مهران انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این تعداد درب‌های ورودی و خروجی در صورت ازدحام جمعیت بصورت همزمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ادامه داد: در همین رابطه سایبان و اتاق کنترل در طرف مقابل مرز مهران نیز ایجاد می‌شود، در فاز اول ۲ هزار متر مربع سایبان برای اربعین امسال در محدوده گیت‌های ورود و خروج ایجاد شده و عملیات احداث مابقی سایبان‌ها در دست اقدام است.

استاندار ایلام با اشاره به راه‌اندازی ۲ تونل شماره یک و ۲ محور ایلام، مهران نیز گفت: تمام محور ایلام مهران و در نهایت پایانه مرزی چهارخطه می‌شود و هیچ مشکلی در تردد وسایل نقلیه نخواهیم داشت.

Sorry - Comments are closed