پیگیری برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه آزاد قصرشیرین

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین از پیگیری برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این منطقه خبر داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نادر نادری مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین با اشاره به آخرین وضعیت منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین، گفت : خوشبختانه هم اکنون تدوین طرح جامع این منطقه با روند بسیار مناسبی در حال اجرا است.

وی پیشرفت کنونی تدوین طرح جامع منطقه آزاد قصرشیرین را حدود ۷۰ درصد اعلام کرد و یادآور شد: نسبت به قرادادی که با مشاور طرح داشتیم، جلوتر هستیم و امیدواریم تدوین طرح جامع طی ماه‌های آینده به پایان برسد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین یکی دیگر از اقدامات انجام شده را تهیه نقشه‌های رفع تداخل اراضی در وسعت حدود ۷۲۲۳ هکتاری این منطقه اعلام کرد و افزود: از ۱۰ پلاکی که داریم تاکنون نقشه‌های هفت پلاک توسط مشاور تهیه شده و تا حدود یک ماه دیگر نقشه مابقی پلاک‌ها نیز تهیه خواهد شد. گام بعدی این است که این نقشه‌ها جهت صدور سند زمین‌های منطقه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تحویل شود.

نادری گفت: تدوین طرح جامع و همچنین تهیه نقشه رفع تداخل اراضی منطقه، دو اقدام اساسی و از ملزومات مهم برای جذب سرمایه‌گذار و واگذاری اراضی منطقه آزاد قصرشیرین است که خوشبختانه با روند مناسبی در حال پیشرفت می‌باشد.

وی با بیان اینکه به صورت همزمان جذب سرمایه‌گذاری برای منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین را نیز دنبال می‌کنیم، تاکید کرد: به زودی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به کرمانشاه سفر می‌کند که در این سفر ایجاد زیرساخت‌های لازم در منطقه و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را دنبال می‌کنیم.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین یادآور شد: در کنار این سفر، برنامه‌هایی نیز برای مذاکره با مسئولین و سرمایه گذاران اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق با هدف جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه و همچنین سرمایه‌گذاری‌های مشترک خواهیم داشت.

نادری چشم انداز پیش روی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: این منطقه بهشت سرمایه‌گذاری بوده و می‌تواند چهره اقتصادی کرمانشاه را دگرگون کند.

وی از همجواری منطقه آزاد قصرشیرین با دو مرز استراتژیک خسروی و پرویزخان یاد کرد که به توسعه اقتصادی و تجاری منطقه کمک بسزایی خواهد کرد .

Sorry - Comments are closed