استاندار کرمانشاه:

کالا‌های فاسدشدنی در ایام اربعین از «مرز خسروی» به عراق صادر نمی‌شود

به نقل از خبرگزاری دانشجو، صحرایی گفت: برای امنیت و آسایش زوار در ایام اربعین بار تجاری فاسدشدنی همانند میوه، تره‌بار و… از مرز سومار و پرویزخان و یا دیگر مرز‌های استان عبور خواهند کرد و مرز خسروی در اختیار زوار اربعین خواهد بود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پایان نشست ستاد اربعین استان در نقطه صفر مرزی خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با حضور همه مسؤولان عضو در نقطه صفر مرزی و کمیته‌های ۱۸گانه مسؤول برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی برگزار شد.

وی ادامه داد: مصوبات اجرایی این جلسه از همین امروز پیگیری می‌شود و به تناسب تا شروع مراسم راهپیمایی اربعین این چنین جلساتی برای پیگیری مسائل و مشکلات برگزار خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در خصوص پیشرفت‌های پروژه‌ها در مرز خسروی برای میزبانی از زوار اربعین حسینی، اضافه کرد: پیشرفت پروژه‌ها متناسب با برنامه‌های تعریف شده متفاوت است، ولی کار‌های طراحی شده به برگزاری مراسم اربعین خواهد رسید.

وی ادامه داد: بعضی از پروژه‌ها همچون جاده برکت در راستای جداسازی مسیر تردد زوار اربعین و ترانزیت کالا، برای مرز خسروی ماندگار خواهد بود و برخی از امکانات همچون برپایی مواکب و خدمات‌رسانی به زوار در مراسم اربعین پررنگ هستند.

صحرایی تصریح کرد: برای امنیت و آسایش زوار در ایام اربعین بار تجاری فاسدشدنی همانند میوه، تره‌بار و… از مرز سومار و پرویزخان و یا دیگر مرز‌های استان عبور خواهند کرد و مرز خسروی در اختیار زوار اربعین خواهد بود.

وی ادامه داد: برای برگزاری خوب مراسم اربعین حسینی نیازمند همکاری منسجم بین دستگاه‌های دولتی و مردمی هستیم.

صحرایی ضمن دعوت از زائران اربعین حسینی برای تردد از مرز خسروی، اضافه کرد: تمامی مقدمات زیرساختی، تأسیسات، جاده‌ای، مواکب و پذیرایی مردمی چه در درون مرز و چه به بیرون از مرز خسروی به خوبی در حال پیگیری است، تا ان‌شاءالله میزبان خوبی برای زائران سیدالشهدا (ع) باشیم.

Sorry - Comments are closed