استان کردستان آمادگی استقبال از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان و حلبچه را دارد

استاندار کردستان از آمادگی استقبال از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان و حلبچه عراق در استان کردستان خبر داد و بر تحکیم روابط بین دو طرف تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری ایسنا، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در دیدار با رییس اتاق بازرگانی حلبچه که با حضور جمعی از مسوولان حوزه اقتصادی استان برگزار شد، از آمادگی استقبال از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان و حلبچه در استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: تا جایی که در توان باشد سعی ما این است که با آسان‌کاری زمینه را برای ورود سرمایه‌گذاران اقلیم فراهم کنیم.

وی، هم مرز بودن کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق را ظرفیتی مهم برای هر دو طرف ذکر کرد و افزود: کمیته مشترکی بین استان کردستان و استان سلیمانیه با هدف انجام کار عملیاتی تشکیل شده است.

استاندار کردستان، بیان کرد: استان کردستان در حوزه ساخت و ساز ساختمان ظرفیت‌های خوبی دارد،که در این راستا می‌توان نشست‌های مشترکی با شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و راه شهرسازی برگزار کرد.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه، تا جایی که اختیار داشته باشیم و مشکل زیست‌محیطی وجود نداشته باشد قطعا همکاری خواهیم کرد، ادامه داد: توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف سیاست اصلی دولت در کردستان است.

Sorry - Comments are closed