۵۳ میلیون لیتر گازوئیل از میاندوآب به عراق صادر شد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: سال گذشته بیش از ۵۳ میلیون لیتر گازوئیل این شرکت به ارزش ۶۰۲ میلیارد ریال از طریق پایانه مرزی تمرچین به عراق صادر شد.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، داود فعال پور اظهار کرد: امسال افزایش صادرات گازوئیل این شرکت به اربیل عراق تا 100 میلیون لیتر پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه صادرات از طریق تریلرهای تانکردار انجام می شود، افزود: صادرات این فرآورده نفتی در قالب طرح فروش سوخت به مرزنشینان انجام گرفته است.
فعال پور همچنین با اشاره به حذف شبکه کارگزاری در صادرات فرآورده های نفتی بیان کرد: با تصمیم استاندار آذربایجان غربی از امسال صادرات فرآورده های نفتی به کشورهای همسایه از راه مزایده انجام می شود.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به مصرف ۱۴ میلیون و ۷۲۳ هزار لیتر بنزین طی تعطیلات نوروز در شهرهای جنوب آذربایجان غربی گفت: مصرف بنزین در این منطقه از ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳.۲ درصد افزایش یافت.
وی بیان کرد: در نوروز امسال همچنین مصرف گاز سی.ان.جی خودروها در جنوب استان ۲.۵ درصد افزایش یافت.
وی ادامه داد: روزانه بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در جنوب آذربایجان غربی پخش و توزیع می شود که این میزان سالانه به بیش از یک میلیارد لیتر می رسد.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 89 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، مسئولیت تامین و توزیع روزانه به طور متوسط 2 میلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی و CNG به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را بر عهده دارد.

Sorry - Comments are closed