پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد/ ارز‌آوری گردشگر درمانی 5 برابر گردشگر عادی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه پروژه مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه را در غرب کشور بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: این پروژه در صورت تامین منابع مالی طی سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه صبح امروز در بازدید از پروژه مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه، اظهار داشت: هدف از احداث این پروژه ارائه خدمات پزشکی در سطح بین‌المللی به گردشگران سلامت است.

امید قادری با بیان اینکه باید یک چهارچوب رسمی برای جذب و هدایت گردشگران سلامت در استان شکل بگیرد، تصریح کرد: با توجه به هم مرز بودن استان کرمانشاه با کشور عراق سالانه بیماران متعددی از این کشور برای درمان از طریق مرزهای استان وارد می‌شوند، اما متاسفانه بنا به دلایل متعدد از جمله نبود امکانات خاص گردشگری سلامت به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری سلامت از جمله برنامه‌های محوری این اداره‌کل است، افزود: با توجه به این ظرفیت تکمیل و تجهیز پروژه گردشگری سلامت شهر کرمانشاه ضروری و نیاز به حمایت همه مسؤولان امر دارد.

این مسؤول پروژه مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه را در غرب کشور بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: برای فراهم کردن شرایط تکمیل پروژه با همه توان حمایت می‌کنیم.

وی اهمیت این پروژه را به لحاظ ارزآوری، ایجاد اشتغال و تمرکز‌زدایی و ارائه خدمات درمانی در سطح بین‌المللی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: امیدواریم برای اختصاص تسهیلات لازم به این پروژه همراهی و همکاری لازم در سطح استان و کشور صورت بگیرد.

قادری ارز‌آوری گردشگر درمانی را پنج‌ برابر گردشگر عادی اعلام کرد و افزود: امیدواریم با تامین منابع مالی این پروژه طی سال 99 به بهره‌برداری برسد.

Sorry - Comments are closed