اصفهان توانایی فنی ساخت یک نیروگاه کامل برق در عراق را دارد

استاندار اصفهان گفت: توربین‌ و نیروگاه‌های برق یکی از موارد مورد نیاز عراق است و در اصفهان امکانات ساخت کامل نیروگاه‌ها برای این کشور را داریم.

به نقل از خبرگزاری تسنیم، عباس رضایی ظهر پنجشنبه و در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان عراق به اصفهان، تعمیق روابط دوستانه بین عراق و ایران را هدف از سفر مقام‌های 2 کشور دانست و اظهار داشت: روابط بین ایران و عراق می‌تواند در ابعاد گوناگون تعریف شود و فکر نمی‌کنم تنها بتوان آن را به زمینه‌های اقتصادی محدود کرد.

وی افزود: هرکدام از وزرای دولت عراق که به ایران می‌آیند می‌توانند به عنوان عضو کابینه عراق حامل پیام‌های ما در ابعاد مختلف نیز باشند.

استاندار اصفهان ادامه داد: از آنجا که اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور است و زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، می‌توانیم با کشور عراق در زمینه‌های گوناگون همکاری کنیم.

وی گفت: برای مثال به دلیل مشکلات برق در عراق، توربین‌ و نیروگاه‌های برق یکی از موارد مورد نیاز این کشور است و در اصفهان امکانات ساخت کامل نیروگاه‌ها برای این کشور را داریم.

رضایی خاطرنشان کرد: تفاهمات فرهنگی، ورزشی و هنری نیز کمتر از تفاهم‌نامه‌های اقتصادی نیست که باید به این زمینه‌ها نیز توجه خاصی صورت گیرد.

Sorry - Comments are closed