برگزاری نمایشگاه کیف و کفش چرم در کردستان عراق

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: استقبال کردستان عراق از تولیدات چرم همدان منجر به دعوت از تولیدکنندگان برای برگزاری نمایشگاه در این منطقه شد.

به نقل از خبرگزاری فارس، احمد گازرانی با بیان اینکه به همت بخشی از دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی هیأت تجاری از اقلیم کردستان عراق برای بازدید از نمایشگاه کیف و کفش در همدان حضور یافتند اظهار کرد: خوشبختانه چهار قرارداد خرید و فروش در این رسته شغلی با تجار عراقی منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه تجار اقلیم کردستان عراق از پنج کارخانه مهم تولید کفش زنانه بازدید و قرارداهایی در سطح انتقال نمونه کار به عراق تنظیم شده است افزود: مهمترین دستاورد نمایشگاه شناساندن همدان به عنوان قطب کیف و کفش چرم به این منطقه است.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه تولیدکنندگان همدانی در تولید کفش زنانه در سطح کلان حرف برای گفتن دارند تصریح کرد: دوباره یک تیم جدید از تجار عراقی بعد از تحقیق و بررسی برای انعقاد قرارداد وارد همدان شدند که نشان از استقبال کردستان عراق از تولیدات همدان دارد.

وی با اشاره به اینکه  تجار کردستان عراق برای برگزاری نمایشگاه در این منطقه از تولیدکنندگان همدانی دعوت کردند خاطرنشان کرد: از مزایای برگزاری نمایشگاه در کردستان عراق شناساندن برندهای کیف و کفش همدان به کسبه در آن منطقه است.

گازرانی با بیان اینکه امیدوارم در فصل پاییز نمایشگاه در اقلیم کردستان عراق برگزار شود گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان به تولید سفارش‌های فروش مشغول هستند.

وی در پایان تأکید کرد: در تلاشیم علاوه بر صنعت کیف و کفش رسته پوشاک نیز در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

Sorry - Comments are closed