تسهیل صادرات کالا با ساماندهی مرز چذابه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ورودی‌های و خروجی‌های پایانه مرزی چذابه جهت تسهیل صادرات کالا ساماندهی می‌شوند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوراله حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه بر ساماندهی ورودی مستقر در پایانه مرزی چذابه و بارانداز به منظور کاهش مشکلات در امر صادرات کالا و همچنین تسهیل تردد و ورود و خروج کامیون‌ها تاکید کرد.

او افزود: لازم است با برنامه‌ریزی‌های لازم و اجرای مصوبه‌های نشست‌های استانی، هرچه سریع‌تر نسبت به ساماندهی ورودی و خروجی مسیر تردد کامیون‌ها اقدام تا امکان رفت و آمد روان ناوگان باری از این مسیر‌ها به بهترین وجه ممکن فراهم شود.

حسن زاده بیان داشت: یکی از اهداف مهم ما در این روان سازی تجارت و صادرات در پایانه‌های مرزی و همچنین برنامه ریزی در خصوص همزمانی صادرات و اجرای برنامه‌های اربعین حسینی (ع) و جلوگیری از تعطیلی صادرات در ایام محرم است که این هدف با مناسب سازی و ساماندهی در عبور و مرور از پایانه‌های مرزی میسر خواهد شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این بازدید با ارائه گزارشی از مشکلات و موانع موجود در این پایانه و همچنین لزوم برنامه ریزی دقیق در خصوص امکانات خدماتی و رفاهی تصریح کرد: تسهیل در عبور و مرور و توسعه این بازارچه مرزی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و صادرات استان و کشور و نیز اشتغال و معیشت خواهد داشت و ساماندهی این پایانه و قانونمند نمودن تجارت می‌تواند در افزایش صادرات تاثیر داشته باشد.

Sorry - Comments are closed